- News
Лабораторія туристичних даних запущена Саудівською туристичною адміністрацією та Visa
Лабораторія туристичних даних підкреслює мету диверсифікації економіки Саудівської Аравії від нафтової галузі та використання туризму для забезпечення сталого розвитку.
Короткий зміст статті:
- Саудівська туристична агенція (STA) та Visa розпочали співпрацю з метою створення Центру управління туристичними даними та кампаніями.
- Завдяки проекту влада Саудівської Аравії може отримати науково обґрунтовану інформацію, яка допоможе їм розробити кампанії та інші пропозиції, орієнтовані на конкретних туристів.
- Лабораторія туристичних даних підкреслює головну мету Саудівської Аравії - диверсифікувати свою економіку, відмовившись від нафтових багатств, і використовувати туризм як ключовий фактор сталого розвитку та стимулювання економіки.
Управління туризму Саудівської Аравії співпрацює з Visa для створення першого Центру управління туристичними даними та кампаніями.
Згідно із заявою для преси, їхня співпраця стане першою у своєму роді в регіоні Близького Сходу.
Його мета – просувати Саудівську Аравію як провідну туристичну дестинацію шляхом оптимізації управління даними.
Крім того, співпраця також допоможе посилити рекламні кампанії та покращити загальний досвід туристів у королівстві.
Що пропонує Лабораторія туристичних даних
Створення Лабораторії туристичних даних підкреслює ширшу мету Саудівської Аравії – диверсифікувати свою економіку, не обмежуючись нафтовими багатствами.
Це також значною мірою підтримує амбітну мету королівства приймати 150 мільйонів відвідувачів щороку до 2030 року.
Крім того, уряд Саудівської Аравії сподівається збільшити внесок туристичної галузі в економіку з шести до 10 відсотків.
Все це допомагає досягти мети Саудівської Аравії – використати туризм як ключовий рушій сталого розвитку та економічного зростання.
Лише у першій половині 2024 року туристи витратили 40 мільярдів доларів США.
Деякі з можливостей проєкту включають отримання глибокої інформації на основі даних, що допоможе краще зрозуміти тенденції в туризмі.
Таким чином, туристична влада Саудівської Аравії може робити кращий вибір, коли йдеться про розробку нових кампаній та ініціатив, орієнтованих на конкретні туристичні профілі.
Крім того, Центр управління туристичними даними та кампаніями аналізуватиме типові туристичні маршрути та поведінку туристів щодо витрат.
Визначивши пікові періоди подорожей, влада Саудівської Аравії зможе глибше зануритися в дані, що стоять за сезонними тенденціями.
Вони також можуть профілювати туристів на основі їхніх демографічних даних та вподобань.
Надання Саудівському управлінню туризму інформації, що базується на фактичних даних
Президент Саудівської туристичної агенції у справах Близького Сходу та Африки Абдулкарім Алдарвіш зазначив: “Наше партнерство з Visa підкреслює прагнення Саудівської туристичної агенції поставити туриста в центр того, що ми робимо, і використовувати науково обґрунтовану інформацію, щоб краще зрозуміти побажання відвідувачів”.
Крім того, Алдарвіш зазначив, що Центр управління туристичними даними та кампаніями привабить ще більше туристів з регіону.
“Обмінюючись та аналізуючи дані, пропонуючи продукти та індивідуальні рекламні пакети, ми прагнемо значно покращити туристичний досвід та залучити більше відвідувачів з ключових регіональних ринків”, – додав він.
Тим часом, регіональний генеральний менеджер Visa в Саудівській Аравії, Бахрейні та Омані Алі Байлун поділився: “Саудівська Аравія швидко перетворюється на центр ділового та розважального туризму, де на відвідувачів чекає багатий досвід. Ця галузь також є ключовим елементом економічної диверсифікації та створення нових робочих місць, передбачених Стратегією розвитку Саудівської Аравії до 2030 року”. “Тому ми раді співпрацювати з STA у відкритті першої в регіоні Лабораторії туристичних даних у Саудівській Аравії, яка збагатить зусилля наших місцевих партнерів та клієнтів, спрямовані на покращення туристичного досвіду відвідувачів Саудівської Аравії та підтримку туристичних амбіцій уряду”, – додав він. Фото Кемо Сахаб на Unsplash